• PFHSC

Kako biti FIT u 40-tim, 50-tim i 60-tim – 5 najvažnijih komponenti FITness-a

Breaking news: Godine prolaze!!! Da, i?

Da, godine prolaze, vremena se mijenjaju. Sa godinama, mijenja se naš pogled na to šta je važno u životu, mijenja se ono šta drugi žele od nas, a mijenja se ono i šta mi želimo i očekujemo od drugih. Na kraju, mijenja se i ono što mi želimo od sebe samih. Ipak, jedna je konstanta tokom svih godina našeg života: uvijek želimo biti zdraviji i u stanju da obavljamo brojne aktivnosti, koje pred sebe postavljamo u svojoj svakodnevnici. Zapravo, želimo biti fit. Zbog te konstante, zbog te potrebe da budemo fit, možemo da proživljavamo svoju novu mladost, uživamo u vitalnosti i kvaliteti života, i sa pravom reći: „da, 50-te su nove 30-te“. Za sve one, koje su na pragu „novih 30-tih“, donosimo najvažnije komponente, o kojima se treba voditi računa, kada je riječ o očuvanju zdravlja i vitalnosti.


gif

#1 Kardiovaskulatorni i respiratorni sistem

Ukoliko želite proživljavati svoju novu mladost, vodite računa o zdravlju vašeg srca, krvotoka, pluća i disajnih puteva. Djelujući zajedno i sinhronizovano, srce i pluća opskrbljuju svaku ćeliju vašeg tijela sastojcima neophodnim za zdrav i dug život, i istovremeno iz svake ćelije odnose sastojke, koji vašem tijelu (i vama) nisu potrebni.

Da li ste znali?

Ukoliko imate normalnu frekvenciju srca,

vaše srce, u toku 24 sata,

otkuca oko 100.000 puta.


#2 Mišićno-koštani sistem

Ako vam srce i pluća daju život, onda mišići, kosti i sve ono što ih povezuje, daju mogućnost da se krećete i uživate u životu. Hodanje, joggiranje, trčanje, planinarenje, plivanje, ali i sjedenje (jer sjedeći, uz piće po izboru, uživate u najnovijim stranicama najnovijeg broja vašeg omiljenog magazina Ljepota i Zdravlje), poprimaju jednu sasvim novu dimenziju ukoliko vodite računa o stanju mišića, kostiju i zglobova. Vodite računa o snazi/jačini vaših mišića, ali i o mobilnosti, stabilnosti i funkcionalnosti vašeg tijela sveukupno.

Ne zaboravite:

Tijelo se sastoji od:

600+ mišića,

200+ kostiju i

300+ zglobova


#3 Sastav tijela

Sastav tijela je pojam koji koristimo da opišemo omjer masti i nemasnih dijelova našeg tijela (mišići, kosti, organi, itd). Iako je važna komponenta, previše je fokus stavljen na brigu o tome koliko imamo masti u tijelu i da li nam je figura idealna. Na kraju, mi ovdje govorimo o FITness-u, a ne o FATness-u. Dakle, vodite računa o komponentama #1 i #2, i držite udio masti u tijelu „na oku“ i pod kontrolom. Nemojte se nervirati ako neki uređaj za analizu sastava tijela pokaže pokoji procenat viška masti. I, naravno, krećite se više i uživajte u „novim 30-tim“.



OMG!!!
U toku 24 sata, mi pravimo između 17.000 i 25.000 udisaja i izdisaja
Lijevo plućno krilo je manje od desnog, jer dijeli prostor sa srcem
Ukupna dužina disajnih puteva u respiratornom sistemu je: oko 2400 km.

#4 Trening / Fizička aktivnost

U zdravom tijelu – zdrav duh. Treningom, odnosno intenzivnom fizičkom aktivnošću, održavamo zdravlje svoga tijela, a time i zdrav, vedar, poletan i avanturistički duh. Kvalitetan trening će vam omogućiti da iz novih 30-tih pređete u nove 40-te bez velikih promjena i uživate u čarima i kvaliteti života mnogo duže. Kako biste osigurali ovakve efekte treninga, vodite računa o tome da vaš trening bude funkcionalan za vas: da je prilagođen vašem trenutnom stanju i da je dizajniran tako da vam omogućuje da se iz dana u dan osjećate bolje i zdravije. U tome će vam, svakako, pomoći kvalitetan lični trener.


#5 Oporavak (voda, hrana, san, detox tretmani)

Oporavak, sa svim svojim komponentama (voda, hrana, kvalitetan san, detox i relax tretmani), je od izuzetnog značaja za vaše zdravlje i ljepotu. U fiziološkom smislu, kvalitetna ishrana u kombinaciji sa odmorom, daje mogućnost vašem tijelu da se oporavi od napora svakodnevnice i adaptira na zahtjeve, koje ste pred njega postavili treningom. Osim toga, planirani i namjenski tretmani relaksacije i detoksikacije, na psihološkom nivou, pomažu vam da uspostavite prihvatljiv balans između radnih obaveza, porodične svakodnevnice i ciljeva koje ste pred sebe postavili.


Dal i ste znali da, u toku 24h:
Disanjem u tijelo unesemo oko 7500 litara zraka.
Srce kroz tijelo procirkuliše oko 7500 litara krvi.

#6 Godine

Godine?! Pa, godine su samo broj. Zanemarite godine, fokusirajte se ne pet najvažnijih komponenti i omogućite sebi da iz novih 30-tih, pređete u nove 40-te i u njima i ostanete ... Vedri, poletni, puni avanturističkog duha i života. I neka vam je sretna svaka nova godina.


Ako ste u 40-tim, 50-tim, 60-tim i ne znate odakle da počnete, javite se, mi ćemo vam dati savjet.
810 views
Logo bez strelice.png

PFHSC

Bulevar Meše Selimovića bb, Sarajevo BiH

info@pro-fit.ba

Tel: +387 62 692-016

  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • YouTube
  • LinkedIn Social Icon

© 2020 PFHSC