Ako prihvatimo da su rad na daljinu i hibridni radni aranžmani postali neizbježna (ili možda čak preferirana) realnost, potreba za efikasnim wellbeing programima prilagođenim jedinstvenim izazovima ovih sistema nikada nije bila važnija. Podrška sveukupnom zdravlju zaposlenih u ovom novom radnom okruženju zahtijeva promjenu u pristupu kako bi se osiguralo da udaljeni i hibridni članovi tima dobiju neophodne resurse i podršku za održavanje svog fizičkog, mentalnog i emocionalnog zdravlja. Evo nekoliko ključnih strategija koje će vam pomoći kako da implementirate efikasne programe za wellbeing zaposlenih u„remote“ ili „hibridnom“ radnom okruženju:
1. Fleksibilnost i personalizacija:
Shvatite da wellbeing programi, koji inače odgovaraju vašim zaposlenicima, možda nisu prikladni za „remote“ i hibridne timove. Ponudite fleksibilnost u učešću u programu i pružite personalizirane opcije na osnovu individualnih potreba i preferencija. Dozvolite zaposlenima da odaberu aktivnosti koje su u skladu s njihovim interesima i potrebama, promovišući na taj način osjećaj autonomije u upravljanju svojim sopstvenim wellbeing-om.
2. Komunikacija i angažman:
Efikasna komunikacija je neophodna za uključivanje „remote“ i hibridnih članova tima u wellbeing programe. Koristite različite kanale kao što su e-pošta, video konferencije i platforme za saradnju kako biste podigli svijest o dostupnim resursima, predstojećim događajima i važnosti davanja prioriteta sveukupnom blagostanju (wellbeing). Ohrabrite članove tima da podijele svoje povratne informacije, iskustva i priče o uspjehu kako bi potakli osjećaj zajednice i povezanosti, čak i u virtualnim okruženjima.
3. Tehnologija i wellbeing:
Iskoristite moć tehnologije da efikasno isporučite wellbeing programe udaljenim i hibridnim timovima. Istražite wellbeing aplikacije i platforme koje nude niz funkcija kao što su samotestiranje, analiza životnih domena u kojima je moguće ostvariti napredak, individualizacija plana i programa mjera i aktivnosti za unaprjeđenje sveukupnog wellbeing-a, ali i resursi za mentalno zdravlje, smjernice za ishranu i trening. Iskoristite digitalne alate kako biste zaposlenima pružili pristupačnu i praktičnu podršku, bilo da rade od kuće, u zajedničkom radnom prostoru ili u hibridnom aranžmanu. PFHSC radi na finalizaciji (release date 1. Oct 2024) pripreme integralne platforme u potpunosti prilagođene za najsavremeniji pristup korporativnom unaprjeđenju wellbeing-a uposlenika.
4. Podrška i obuka menadžera:
Menadžeri igraju ključnu ulogu u promicanju weelbeing-a zaposlenih, posebno u „remote“ i hibridnim radnim okruženjima. Obezbijedite obuku i resurse kako biste menadžere opremili znanjem i vještinama kako bi efikasno podržali zdravstvene potrebe članova svojih timova. Potaknite otvorene dijaloge o svim strategijama brige o sebi i osnažite menadžere da daju primjer u određivanju prioriteta vlastitog wellbeing-a.
5. Evaluacija i adaptacija:
Redovno procijenite utjecaj vaših wellbeing programa na „remote“ i hibridne timove kako biste utvrdili njihovu učinkovitost i relevantnost. Prikupite povratne informacije putem anketa, fokus grupa i drugih metrika učinka da biste razumjeli šta dobro funkcioniše i gdje se programi mogu poboljšati. Koristite uvide iz evaluacija da usavršite svoje programe, uvedete nove inicijative i prilagodite se potrebama i preferencijama vaše radne snage u razvoju.
Prihvaćanjem fleksibilnosti, njegovanjem angažmana, iskorištavanjem tehnologije, davanjem prioriteta podrške menadžeru i prihvaćanjem kulture kontinuirane evaluacije i prilagođavanja, možete kreirati wellbeing programe koji zadovoljavaju jedinstvene izazove i mogućnosti „remote“ i hibridnih radnih okruženja. Ulaganje u dobrobit zaposlenika ne samo da povećava produktivnost i zadovoljstvo poslom, već i pokazuje vašu posvećenost podršci holističkom zdravlju i uspjehu članova vašeg tima, bez obzira gdje se oni nalaze. Na taj način, očekuje se da će i nivo lojalnosti uposlenika prema organizaciji značajno porasti.
Commentaires